niedziela, 15 listopada 2015

Niedziela dla włosów - Mięciutko i puszyście :)

Nareszcie zdobyłam kilka minut dla siebie - szkoła jest połykaczem dusz i energii. Przez stres włosy mi lecą, ale i tak jest lepiej dzięki Cynkowi SR i wit. B6 (niedługo notka o walce z wypadaniem :p).

Przechodząc do sedna. Dzisiaj zamiast zdjęć użytych produktów wstawię linki - brak czasu na zabawę aparatem....

Włosy naolejowałam Olejek łopianowy z chilii
Po godzinie umyłam szamponem Pantene Pro-V, Ochrona przed wypadaniem włosów
Zrobiłam płukanką z resztki żeli lnianego i wgniotłam jej resztki we włosy.
Spryskałam włosy znów Odżywką Barwy i zabezpieczyłam jedwabiem Biovaxa :)

Włosy są mega miękkie i puszyste (jutro trochę oklapną :P). ładnie się błyszczą i ślicznie pachną (uwielbiam zapach rzepy <3). Zdjęcie nie oddaje ich właściwego wyglądu, bo na polu ciemno i jedynym światłem jest słabiutka lampa :/ Ale na żywo jest świetnie i tego się trzymam :D

A jak minęła Wasza niedziela? :)
 

7 komentarzy: