czwartek, 16 lipca 2015

Farbowanie szamponetką Joanna - Soczysta oberżyna - opinia

W końcu się przemogłam i nałożyłam jakiś kolor na włosy :P Była to soczysta oberżyna Joanny. Nie zawiera utleniaczy, więc nie niszczy włosów, natomiast kompleks multiwitaminowy pielęgnuje włosy. Producent mówi, żeby po 20-30 minutach zmyć, ale ja trzymałam 40, bo mam naturalnie ciemne włosy, które powoli łapią barwniki. Ma się podobno zmyć w ciągu 4-8 myć, ale zobaczymy ;)

PLUSY:
- ładny kolor
- równo łapie
- ma dość przyjemny zapach, który nie przeszkadza podczas nakładania
- włosy są po niej miękkie
- cena

MINUSY:
- ubrudziłam spinkę i kolorek nie schodzi, wiec niezaprzeczalnie farbuje plastikowe rzeczy za mocno :/
- wypadały mi po niej trochę włosy
- w zależności od kosmyków mam różne odcienie


Podsumowując: Jeżeli chcemy zmienić kolor na chwilę, po to, aby zobaczyć jak w nim wyglądamy, to jak najbardziej. Kolor mi się podoba i jestem pewna, że jeszcze kiedyś po nią sięgnę, ale nie będzie to w najbliższej przyszłości, jednak wolę swój naturalny kolor :) Cena, jak i kolory zachęcają, więc czemu by nie spróbować? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz