niedziela, 13 grudnia 2015

Niedziela dla włosów - Strzał w 10!




Popsikałam włosy odżywką Barwy Czarna Rzepa i nałożyłam na nie olej łopianowy z papryczką chili. Zostawiłam olej na włosach na całą noc. Włosy trzymałam w warkoczu.



Włosy umyłam szamponem Białego Jelenia z bawełną. Wmasowałam we włosy balsam regeneracyjny Babuszki Agafii. Po spłukaniu nałożyłam odżywkę b/s Ziaji Intensywna odbudowa. Wystylizowałam włosy żelem Beliendy.




Włosy są miękkie, mięsiste, ładnie się skręciły i się nie puszą! Nareszcie!

A teraz mały bonusik :D


Różowa kreska pokazuje ile moje włosy urosły od  04.10 :) Zdjęcia zostały tak zestawione, żeby pokazać faktyczną długość. Obecnie brakuje mi 16 cm do pasa. Czyli startuję z zapasem 2 cm, w porównaniu do zeszłego roku. Niedługo postaram się dodać wpis na temat tego, co robię, żeby szybciej rosły - efekty tych zabiegów widać tutaj ;)

A Wy co zrobiłyście dla włosów? :)
P.S Życzę miłej niedzieli i udanego tygodnia :*

20 komentarzy:

  1. Pięknie się pokręciły. Niesamowity efekt, tak urosły po tys serum Agafii czy używałaś czegoś jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
  2. Postaram się dodać wpis na ten temat jutro ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne loki!! Oddaj :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Skręt jest przeboski <3
    A długość? Do takiej dążę, choć nie wiem czy dojdę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się. !!!! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  6. matko ale masz cudowne włosy, skręt idealny i ta długość !

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny skręt! Włosy oszałamiające! Zapraszam do mnie na post o kremowaniu ;) Pozdrawiam cieplutko ;)
    http://myaloveshair.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń