niedziela, 22 listopada 2015

Niedziela dla włosów - Zestaw idealny?

Padam na twarz, ale chyba znajdę siłę, żeby skleić posta :P Po powrocie ze stajni od razu pod prysznic i przy okazji zajęłam się włosami.


Umyłam  włosy szamponem Rochera do włosów kręconych i nałożyłam na całą długość włosów maskę regenerującą Babuszki Agafii.Zostawiłam maskę na 5 minut i ponownie umyłam skalp. Spryskałam włosy i skórę głowy sprayem przeciwko wypadaniu włosów Babuszki. Wystylizowałam loczki żelem Bielendy i wtarłam w nie kroplę olejki z czarnuszki :)


Włosy są miękkie i ładnie skręcone. Chyba po raz pierwszy od wieków się nie puszą! Ślicznie błyszczą, choć zapach czarnuszki gryzie mnie w nos :P Niemniej będę powtarzała taką pielęgnację ;)

A Wy co dzisiaj zrobiłyście dla włosów? :)

16 komentarzy:

  1. Ale ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej jakie piękne i to bez puchu! Fajnie, że kręcą się chyba już od nasady (dobrze nie widzę) :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niemal od nasady, brakuje im 3 cm :P Choć raz bez puchu, czyżby złoty środek? :D

      Usuń
  3. Jejku świetne loki ;D chciałabym dotknąć i zobaczyć jak bardzo są sprężyste :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Zawijanie moich włosów na palce, to ulubiona zabawa mojej mamy :D

      Usuń
  4. pięknie dociążone i błyszczące, wyglądają obłędnie ;)

    OdpowiedzUsuń