sobota, 23 stycznia 2016

Niedziela dla włosów - Nowe plany :)

Tytuł wpisu trochę pokrętny, ale wczoraj mi coś uświadomiono. Mianowicie, że nie będę już walczyła o centymetry, bo chyba bardziej się sobie podobam w długości do łopatek :P Kosmyki lepiej wyglądają, a całkowite zejście ze starego cieniowania (maj 2015) udowodniło, że moje włosy są niemal tak gęste, jak w podstawówce :) Co zamierzam zrobić? Nic. Będę dalej bawiła się w wymyślanie nowych planów pielęgnacji, ale pozwolę włosom rosnąć we własnym tempie, bez prób przyspieszania porostu. 

A co do "niedzieli": Mama ścięła mi resztkę cieniowania i poszłam spać (piątek). W sobotę rano umyłam głowę szamponem Alterry pszenica i morela, po czym nałożyłam na nie mieszankę maski (jakaś taka saszetka z Biedronki), oleju makadamia i skrobi ziemniaczanej. Trzymałam ją na głowie 2 godziny, po czym umyłam włosy Alterrą. Wmasowałam w nie odżywkę b/s len i rumianek Joanny, zabezpieczyłam jedwabiem (ten co w ostatniej niedzieli) i wystylizowałam włosy żelem lnianym.


Efekt? Włos są miękkie, mięsiste, błyszczące i fajne objętościowo :) Końcówki są mięciutkie i śliczne (brak białych kuleczek).


Straciłam około 6 cm, ale myślę, że wyszło mi to na dobre :) Linia specjalnie trochę wyżej, bo włosy różnie się układają. 

Co myślicie o takiej zmianie? Jak spędziłyście swoją niedzielę? :)

19 komentarzy:

  1. Świetnie teraz wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, dobrze im zrobiło skrócenie :) Pięknie odżyły!

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialnie się prezentują :)
    U mnie ścięte na prosto układają się totalnie beznadziejnie a u Ciebie wręcz odwrotnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bałam się, jak to będzie wyglądało, ale moja mama świetnie się spisała :)

      Usuń
  4. Podcięcie dobrze dobrze spisało :D Włosy jakby odżyły :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zmiana, teraz ładniej się układają. A loczki jak zwykle przepiękne =)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne włosy! ;) Podcięcie na plus, włosy wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie przepiękne, mięsiste cudowne!

    OdpowiedzUsuń