niedziela, 6 grudnia 2015

Niedziela dla włosów - Po chorobie :)

W zeszłym tygodniu niedziela dla włosów się nie pojawiła z powodu mojej choroby - całe dnie w łóżku :P Teraz jest duuużo lepiej, więc zajęłam się sobą i włosami.

Na skalp nałożyłam olejek z czarnuszki, a od ucha w dół olej rzepakowy :) Zawinęłam włosy w koczek i chodziłam tak ponad 2 godziny.
Włosy umyłam szamponem lnianym Barwy i balsamem regenerującym Babuszki Agafii (na długości). Następnie zastosowałam płukankę cytrynową :) Skalp spryskałam sprayem przeciw wypadaniu włosów, a we włosy wgniotłam odżywkę Ziaji intensywna odbudowa i żel mrożący Joanny, jako stylizator. Gdy włosy wyschły zredukowałam puszek spsikując włosy odżywką Barwy - Czarna rzepa :)

A oto efekt :) Włosy są miękkie, błyszcące, mają ładną objętość. Jestem bardzo zadowolona. 

A jak minęła wasza niedziela? Co zrobiłyście dla włosów? :)

P.S Czy któraś z Was piła olejek z czarnuszki? Czy to normalne, że przełyk mnie po niej pali przez godzinę żywym ogniem?


16 komentarzy:

  1. Piękne loczki;) Wyglądają na zdrowe i pięknie się układają;) A olejku z czarnuszki jeszcze nie używałam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aleee ich dużo :3 widać, że są zadowolone po takiej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie się skręciły - strasznie mi się podobają Twoje loczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie przepiękne loczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz piękne loki :) a jak oceniasz ten spray przeciw wypadaniu? widać efekty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie 3 cm w miesiąc :D Włosy przestały wypadać i mam ogrom baby hairów, dla mnie 11/10 :D

      Usuń
  6. Natknęłam się na Twojego bloga kilka minut temu. Mamy tak podobne włosy, że aż szok ;)

    OdpowiedzUsuń