poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Ile jeszcze do pasa?

Ten, kto śledzi bloga wie, że zdecydowałam się zapuszczać włosy :) Przez ostatni miesiąc łykałam drożdże, ale kłaczki urosły standardowo 1cm, a zyskałam tylko wysyp niedoskonałości :/ 

Dlatego od maja wracam do wcierek i może w końcu zacznę pić olej z czarnuszki :P Trzymajcie za mnie kciuki :)


Na dzień dzisiejszy moje włosy wyglądają tak :) Brakuje im 8/9 cm do pasa :) Jeśli zapuszczanie wypali, to może na nowy rok szkolny będę posiadaczką wymarzonej długości.

Z dietą idzie dobrze, lepiej niżbym się spodziewała. Po tygodniu właściwie samej diety straciłam 1 cm w tali  i 1 na brzuchu :) Do ćwiczeń wracam dopiero teraz przez problemy comiesięczne :P 

A Wy macie jakieś plany? Co chcecie zrealizować do końca wakacji? :)

2 komentarze:

  1. Ja również postanowiłam zapuścić włosy i umięśnić bardziej brzuch :D Byle do wakacji ^^

    OdpowiedzUsuń