sobota, 30 kwietnia 2016

Podsumowanie miesiąca diety ;)

Za 4 dni będzie mijał mój miesiąc na diecie :) Powiem Wam, że to nie było tak okropne doświadczenie, jak myślałam. Odrobina szczerych chęci i samozaparcia robi swoje. 

W udach straciłam 3 cm
W tali 3cm
A w brzuchu 2 cm :)

Jestem zadowolona, ale dalej mężnie staram się nad sobą panować ;)

Krótko o tym, co robiłam. Dziennie spożywałam 1300 kalorii, do tego ćwiczenia poczynając od siłowych, kończąc na cardio ;)

Wczoraj niestety trochę sobie pofolgowałam, a mój żołądek odzwyczajony od tłustych przekąsek się zbuntował :/ Ale jest już dobrze i zaraz zmykam poćwiczyć, nie ma obijania się :D

Do regularnych ćwiczeń dochodzi pewien bonus ---> https://www.youtube.com/watch?v=8gr2ynyhcqA

Naprawdę polecam takie bonusy :D


A Wy robicie formę na lato? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz