sobota, 21 maja 2016

Krótkie czy długie?

W poniedziałek poszłam do fryzjera ściąć włosy. Tak, zrobiłam to i raczej nie żałuję :) Dlaczego zdecydowałam się na ten krok? Po pierwsze jakość włosów trochę spadła i chciałam je troszeczkę ogarnąć ;) Po drugie chciałam nadać fryzurze jakiś kształt. Po trzecie Chcę zagęścić włosy, a okazuje się, że mam je teraz bardzo grube! Wszystko co cienkie odeszło w niepamięć :) Dlatego teraz zapuszczam włosy dorównujące grubością tym w przedszkolu! A to jest wyczyn. Z postami postaram się ogarnąć, ale na razie na pierwszym miejscu jest niestety szkoła :)


Zdjęcia nie są robione z tej samej odległości, więc trzeba je potraktować z przymrużeniem oka :)
Miłego weekendu życzę! :)

9 komentarzy:

  1. Wiem dokładnie o co chodzi, w lipcu ubiegłego roku ciachnęłam 15cm zniszczonych końcówek, i choć nie ścięłam wszystkich, to nie mogłam przestać zachwycać się gęstością moich włosów, ich świetnym stanem i lekkością fryzury :) Powodzenia w zapuszczaniu przepięknych loków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem warto coś "poświęcić", żeby zyskać więcej. Dziękuję :)

      Usuń
  2. Pięknie się teraz układają. Wyglądają na zdecydowanie gęstsze i zdrowsze :) Pewnie szybko urosną. Pzdr :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak już mówiłam w krótszych jest pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne włoski i tak odrosną :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne włoski i tak odrosną :D

    OdpowiedzUsuń