niedziela, 1 maja 2016

Recenzja szamponu Dermedic Linum Emolient

 





Opakowanie: białe, plastikowe
Konsystencja: dość gęsta
Kolor: przeźroczysto - złotawy
Zapach: przyjemny, lekko mydlany
Cena:  ok. 20 zł

Skład:


Zastosowanie:
 


Opis producenta:


Moja opinia: Ten szampon zaczęłam stosować, gdy moja skóra głowy zbuntowała się i zaczęła mnie boleć. Produkt trudno się rozprowadza, więc obowiązkowo trzeba go rozcieńczyć, ale w takim wypadku nie dawał sobie rady z myciem moich włosów, dlatego najpierw oczyszczałam włosy innym szamponem, a następnie używałam Dermedica ;) Włosy są po nim miękkie i nawilżone, a skóra głowy ukojona i przestała się sypać. Ogólnie szampon jest na wielki +. Uratował moją skórę i pozytywnie wpłynął na włosy. Jak najbardziej polecam ;)

Ktoś miał, stosował? :)






                     


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz