poniedziałek, 12 października 2015

Niedziela dla włosów - I znów na szybko...

Jako, że mój weekend był bardzo intensywny i mało spałam, to niedziela też nie była jakaś super :P


Zmoczyłam włosy i nałożyłam na nie maseczkę 60 sekundową, którą trzymałam przez 30 minut. Włosy umyłam szamponem Rochera, a drugie mycie wykonałam resztką maseczki. Skalp spryskałam sprayem na porost Babuszki, a włosy zabezpieczyłam jedwabiem Biovaxa. Stylizację wykonałam mleczkiem Mariona.


Włosy są miękkie i błyszczące, ale na drugi dzień niestety trochę spuszone, a skręt  wyraźnie gorszy :/ Mam mieszane uczucia.


A tu bonusik z wczorajszych zawodów :)

A Wam jak minęła niedziela? :)

6 komentarzy:

  1. Zastanawiam się czy nie wrócić do jakiegoś szamponu YR, chciałabym w końcu wyrobić sobie opinie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z całego serca polecam owsiany i do włosów kręconych :) Jak tylko mi się skończy obecny (bardzo daleko mu do tego :P) to lecę wypróbować coś nowego :D

      Usuń
  2. *.* kobietko, ale masz przepiękne kręciołki :D

    OdpowiedzUsuń