czwartek, 1 października 2015

Idealna pielęgnacja! :D

Każda z nas szuka idealniej pielęgnacji. Mnie się wczoraj udało :D

Naolejowałam włosy olejem lnianym i nałożyłam maskę drożdżową Babuszki Agafii.


Trzymałam taką maskę na głowie przez godzinę. Następnie zmoczyłam włosy i umyłam skalp peelingiem enzymowym z Ziaji. Drugie mycie wykonałam tradycyjnie szamponem do włosów kręconych z Rochera :)


Ostatnie mycie wykonałam Aktywatorem Wzrostu Babuszki Agafii. Spsikałam skalp sprayem wspomagającym porost, a włosy wystylizowałam mleczkiem Mariona. Zabezpieczyłam je jedwabiem Biovaxa i zostawiłam do wyschnięcia. Potem wgniotłam w nie piankę milk shake i ta da!



Zdjęcia niestety późno robione :P Ale włosy są miękkie, mięsiste, błyszczące i ładnie pachną <3 Po raz pierwszy wyglądają naprawdę jak z reklamy. Musze to powtórzyć :)

6 komentarzy:

  1. Cuuudowne. Ile ja bym dała za taki skręt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja na początku stylizowałam na mokro, ale raz zawinęłam włosy w ręcznik i dopiero wystylizowałam mleczkiem Mariona - od tej pory to moja ulubiona metoda stylizacji, a i moim włosom pasuje ;) Możesz spróbować, świetnie wydobywa skręt, nawet z lekko pofalowanych włosów.

      Usuń
    2. Chętnie bym spróbowała, ale nigdzie nie widziałam tego mleczka z Mariona.

      Usuń
    3. Niestety musisz poszukać po kioskach :P Chociaż u mnie w mieście, to znalazłam w Kolibrze ;)

      Usuń
    4. A ja Mariona widziałam w hurtowniach lub w drogerii, ale nie takiej typu rossmann tylko takiej " nie sieciówce"
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    5. Mi raz mignął w Naturze, ale nie wiem czy jest tam na stałe :)

      Usuń