wtorek, 15 września 2015

Paznokcie - 'ala' łapacze snów

Dzisiaj robimy sobie pazurki :D A oto czego użyłam:









+ wykałaczka i czarny lakier :)









Najpierw nałożyłam odżywkę do paznokci z Wibo - SOS weak nails (kocham <3), a następnie pomalowałam szponki beżowym lakierem z Wibo. 



Poczekałam, aż wyschnie i wykałaczką zanurzoną w czarnym lakierze namalowałam u podstawy paznokcia półkole. Następnie namalowałam w nim kreseczki, które miały za zadanie imitować nitki w kółku łapacza snów. Od nich pociągnęłam króciutkie linie. Na paznokciu zrobiłam soczyste kropki z czerwonego i turkusowego lakieru, które roztarłam za pomocą uciętego kawałeczka gąbki. Robiłam to poklepując cały paznokieć (ale ja tłumaczę :P). 

Gdy wszystko wyschło nałożyłam ostatnią warstwę - lakier z Wibo, który ma nadawać wygląd sztucznych paznokci :) 

Efekt pozostawiam Waszej ocenie -  moje koleżanki myślały, że byłam to u kogoś zrobić.

Ten brak wiary ;)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz