poniedziałek, 28 września 2015

Niedziela dla włosów - Czy włosy lubią róznorodne oczyszczanie?

Miałam nadrobić, ale weekend miałam równie intensywny, co cały tydzień a i ten nie będzie lepszy :/
Dlatego na szybko NDW.

Jako, że niedziela w moim wypadku był równie intensywna, co reszta tygodnia, to nie popisałam się :P


Pierwsze mysie wykonałam szamponem do włosów kręconych Rochera. Drugie odbyło się za pomocą balsamu Babuszki - aktywator wzrostu. 

Nałożyłam  na włosy maskę Kallosa - Milk (tak, wiem stare zdj, ale wszystko robię na szybko :P)   i masowałam nią włosy kilka minut. Zmyłam ją. Popsikałam skalp sprayem wspomagającym porost, a we włosy wtarłam odżywkę Ziaji. Wystylizowałam kłaczki mleczkiem Mariona i zabezpieczyłam jedwabiem Biovaxa. 

Gdy włosy podeschły wgniotłam w nie piankę Milk shake.

Efekt? Włosy są miękkie, odżywione, nawilżone i błyszczące, a nie utraciły przy tym objętości. Moje koleżanki nie mogą przestać mnie głaskać :D


Nie zwracajcie uwagi na kokardkę, z głupa ją założyłam :P 

A Wy jak spędziłyście niedzielę? :)

4 komentarze: