piątek, 11 grudnia 2015

Aktywne Serum na Porost Włosów Babuszki Agafii - recenzja


O produkcie: 
Serum zawiera wyciąg z prawoślazu lekarskiego, cytryńca chińskiego, żeń-szenia, melisy, łopianu, pokrzywy, brzozy, a także prowitaminę B5, drożdże piwne, papryczkę chili i Climabazol.
Prowitamina B5 wspomaga odnowę komórek, stymuluje przemianę materii. Drożdże piwne źródło energii, witamin z grupy B oraz wszystkich niezbędnych aminokwasów zapewniają pełne odżywianie włosów. Papryka aktywizuje krążenie krwi, dzięki czemu poprawia dostarczanie substancji odżywczych do korzenia włosowego.
Serum nie obciąża włosów i nie podrażnia skóry głowy. 

Kolor: trudno mi określić - taki trochę brudny rdzawy :P
Zapach: słodki, lekko cukierkowy :)
Aplikacja: łatwa
Działanie: CUDOWNE!!! Mogę śmiało powiedzieć, że uratował moje włosy podczas jesiennego wypadania. Znacznie przyspieszył wzrost moich włosów po ścięciu.
Podsumowanie:  Ceny są różne, ja dorwałam na Skarbach Syberii za ok 15zł ;) Nigdy tak się nie cieszyłam z wydanych pieniędzy. Mam nadzieję, że pomimo upływu czasu będzie działał równie dobrze, jak teraz. Ma tylko jeden minus. Po 2 miesiącach stosowania zaczyna przyspieszać przetłuszczanie włosów, czego nie było na początku.

 
Skład: Althaea Officinalis Extract, Shizandra Chinensis Officinalis Oil, Panax Ginseng Extract, Mellissa Officinalis Leaf Oil, Arctium Lappa roqt Extract, Urtica Dioica Extract, Betula Alba Extract, Yeast Extract, Capsicum Anuum Fruit Extract, Climbazole, Allantoin, Pantothenic Acid, Neolone.

Stosowałyście? Jak się u Was sprawdził?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz