niedziela, 27 grudnia 2015

Niedziela dla włosów - Nareszcie z makadamią!

Jak się pewnie domyślacie po tytule kocham makadamię :D Od dawna tęskniłam za tym olejkiem w swoich zasobach i dostałam go na gwiazdkę od siostry, razem z maską Omega - Kallosa.

Podzieliłam włosy na 2 części i każdą porządnie naolejowałam. Chodziłam z nim tak przez 3 godziny. Oczyściłam skalp peelingiem Perfecty o zapachu melby, umyłam włosy szaponem Białego Jelenia z bawełną, a potem dwa razy szamponem leczniczym z olejem lnianym. Wmasowałam we włosy odżywkę Ziaji i wystylizowałam je żelem Beliendy :)


Włosy są miękkie, ładnie się błyszczą i mają fajną objętość. Jedyne czego nie rozumiem, to czemu na tym zdjęciu mają taki słaby skręt, skoro odbicie w lustrze mówi co innego, no ale... Przeżyję :P

Jak tam po świętach? Brzuszki pełne? :)

P.S Zna ktoś jakieś fajne szampony, żeby włosy nie wyglądały po nich na tłuste? - odpada Barwa, Biały i niestety jakiekolwiek silikony, bo moje włosy ich nienawidzą w szamponach :/


11 komentarzy:

  1. Twoje włosy są przepiękne! Odkąd trafiłam na tego bloga stałaś się moją inspiracją. Też mam kręcone włosy i zawsze wydawało mi się że to wręcz niemożliwe aby były w dobrym stanie. Ty jednak jesteś doskonałym przykładem na to, że wystarczy odrobina cierpliwości i systematyczność w pielęgnacji aby uzyskać niesamowite efekty. Dzięki wielkie i czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za tyle miłych słów <3 Postaram się dodawać posty z większą systematycznością :)

      Usuń
  2. Włosy pięknie wyglądają, to prawda, kręcone ale mają piękny blask i są takie zdrowe i nawilżone;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne loki O.o zazdroszczę moje są ani proste ani kręcone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Możesz popróbować definiowania fal, mnie z byle jakiego futra wyszły loki ;) Trzymam kciuki :*

      Usuń
  4. Polecam Isanę z mocznikiem - na moich lokach sprawuje się świetnie :)
    Tak czy inaczej - nie mogę się na te Twoje kudełki napatrzeć! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. maly skręt?! jak dla mnie super:)

    OdpowiedzUsuń