wtorek, 4 sierpnia 2015

Ćwiczenia - START!

Mam zamiar wziąć się za siebie teraz, bo nadchodzący rok szkolny to będzie maraton.  Rozszerzenia, dodatkowy francuski, angielski i matematyka, a dodatkowo dostaję pod opiekę konia. Oj, będzie się działo. Dlatego ćwiczenia rozpoczynam teraz już na serio. 



To jest przykład tego co teraz robię, ale tych ćwiczeń jest dużo więcej ;) Za dwa tygodnie jadę na obóz, gdzie będę przez trzy godziny dziennie jeździła konno i wspinała się po górach, a do tego te ćwiczonka i ograniczenia słodyczy. Nie zrezygnuję z nich, bo tak jakbym miała zrezygnować z jazdy konnej czy oddychania - tak się nie da :P 

Mam nadzieję, że się przyłączycie i powalczycie o piękną sylwetkę :)

3 komentarze:

  1. Francuski 💚💚 powodzenia życzę ja tam mam wakacje od ćwiczeń. 💛💛

    OdpowiedzUsuń
  2. Francuski 💚💚 powodzenia życzę ja tam mam wakacje od ćwiczeń. 💛💛

    OdpowiedzUsuń