niedziela, 2 sierpnia 2015

Niedziela dla włosów - Prostota kluczem do celu

Moja niedziela wypadła w piątek (myję włosy co 4 dni), a jej głównym zadaniem było odżywienie włosów. Po prostowaniu włosów, którego dopuściłam się w środę musiałam je trochę odżywić. Zwłaszcza końcówki mi nie podziękowały. 


Wcześniej stylizowałam włosy gumą mojej mamy, co im nie wyszło na dobre, bo końcówki mocno przesuszyły się po alkoholu. Postanowiłam sięgnąć po sprawdzony sposób - jajko. Do żółtka dodałam odrobinę oleju macadamia, olejku rycynowego i odżywki Garniera Oil Repair3. Nałożyłam taką maseczkę na godzinę pod czepek i ręcznik. Następnie umyłam włosy szamponem Radicala ze skrzypem polnym, wystylizowałam je żelem lnianym  i zabezpieczyłam jedwabiem Mariona. 

Włosy były miękkie i puszyste, ale skręt niestety wyszedł tak, jak widzicie :/ Moim włosom totalnie nie odpowiada prostowanie. Mimo to są miękkie i jedwabiste w dotyku. Największym plusem wyprostowania kłaczków było to, że wiem już, że sięgają pasa, a gdy się falują to brakuje mi 4 cm :P

A wam jak minęła niedziela? :)

Mam ogromną prośbę, moglibyście tutaj kliknąć "like"? Jest to konkurs, gdzie można wygrać czaprak dla konia, a on bardzo mi się przyda. Z góry dziękuję <3: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1630355757204097&set=p.1630355757204097&type=1&theater

12 komentarzy:

  1. mi brakuje do pasa 3 cm , a jak się podniosą jak są suche i sie pokręcą to brakuje 16 cm :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się zdziwiłam, że są aż tak długie :D Ale apetyt rośnie w miarę jedzenia, więc zapuszczam do bioder ;)

      Usuń
  2. zazdroszczę mycia co4 dni;) ja niestety muszę to robić codziennie:/
    bardzo ładne włosy ;)

    jvstine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne włosy :) i imponująca długość :) Ja bym się zastanowiła jednak, czy to wina prostownicy, czy czasem nie żółtka jaja- czyli protein ;) Jestem również posiadaczką kręconych włosów, mam bardzo podobny skręt do Twojego i identyczny stan osiągam po proteinach - czy to w żółtku czy w żelatynie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy były prostowane na długo przed myciem, a końcówkom nie posłużyła guma mojej mamy, którą wcześniej zastosowałam :)

      Usuń
  4. Cudowne loczki :) Moje włosy też lubią macadamie.

    Zdjęcie polubione. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne loczki! :) Chcialabym myć wlosy co 4 dni :)

    OdpowiedzUsuń