niedziela, 6 marca 2016

Niedziela dla włosów :)

Jak widzicie jest bez tytułu :P To chyba ostatnia "niedziela" na blogu, bo wpadłam na nowy pomysł. Co byście powiedziały na to, żebym raz na tydzień, w jakikolwiek dzień, wrzucała przykładowy plan pielęgnacji z efektem? :)

Mnie się ten pomysł baaardzo podoba, ale czekam na Wasze opinie ;) A teraz wpis.

Skalp umyłam szamponem Isany z mocznikiem (nigdy chyba nie przestanę dziękować JakdzieckoWemngle za to, że mi go poleciła pod jednym z post.ów, jest cudowny <3) a od ucha w dół użyłam maski Kakaowej z Ziaji. Osuszyłam włosy i wmasowałam w nie mieszankę odżywki len i rumianek oraz olejku Mariona 7 efektów. Wystylizowałam loczki mleczkiem Mariona do włosów kręconych.


Efekt? Włosy są miękkie, mega błyszczące, ładnie pachną i są mięsiste w dotyku :)
Dzisiaj po raz pierwszy od podstawówki mama mi powiedziała, że mam ładne włosy! Nareszcie się udało! Teraz jestem spełniona :D

A Wy co zrobiłyście dla swoich włosów? :)

P.S Co sądzicie o założeniu strony bloga na fb? ;)

6 komentarzy: