niedziela, 6 marca 2016

Wywiad z Ilą :)

WM: Czemu zaczęłaś pisać bloga?
Ila: Muszę przyznać,że z chęci wyrażenia siebie i swoich poglądów. Każdy człowiek chce się wyróżnić wśród reszty a to właśnie był mój cel.

WM: Skąd bierzesz pomysły na wpisy?
Ila: Większość z głowy ale kiedy zagubię się w blogosferze zawsze coś się rzuci w oczy.

WM: Jak określiłabyś tematykę swojego bloga?
To jest chyba najtrudniejsze pytanie mimo tego,że nie poznałam wszystkich. Mój blog to mieszanka wszystkiego co mnie ciekawi i intryguje.

WM: Kim są dla ciebie twoi czytelnicy?
Ila: Wszystkim, dzięki nim i dla nich tworze kolejne posty. Niektóre komentarze pokrzepiają i nadają sens temu co robię. Uwielbiam ich za samo zaglądnięcie na bloga.

WM: Czy sądzisz,że możesz jeszcze udoskonalić swojego bloga?
Ila: Jak na razie jestem bardzo zadowolona z tego co stworzyłam, ale jasne,że chce go co jakiś czas udoskonalać- przeszukuje internet i szukam nowych inspiracji i rozwiązań.

WM: Czy planujesz przeprowadzanie jakiś ankiet?
Ila: Myślę nad tym ale najpierw muszę mieć jakiś dobry temat na taką ankietę.

WM: Czym się w życiu kierujesz?
Ila: Kieruję się w życiu intuicją. Zawsze wszystko muszę szczegółowo przemyśleć i zastanowić się nad odpowiedzią. Emocje też bardzo wpływają na moje myślenie, choć w bardziej osobistych sprawach i czasami bez jakichkolwiek korzyści.

WM: Co jest dla ciebie najważniejsze?
Ila: Najważniejsi w moim życiu są ludzie, którzy do tej pory kształtują mnie jako człowieka, ci którzy mnie wychowali i ze mną przebywają. Niekiedy doskwiera mi samotność, odrzucenie ale nigdy nie pomyślałam,że nikomu na mnie nie zależy. Wsparcie jakie dają mi najbliższe osoby jest nieopisane. Bardzo za nie dziękuję.

WM: Gdybyś mogła zmienić jedną rzecz na świecie to co by to było?
Ila; Mogę zabrzmieć jak jakaś kandydatka na Miss ale chyba teraz- jak tak źle się dzieje na świecie najważniejszy dla mnie jest pokój, wzajemny szacunek i oddanie całej swojej dobroci swojemu narodowi.

WM: Blogowanie dalej Cie fascynuje czy stało się przykrym obowiązkiem?
Ila: Oczywiście, że mnie dalej fascynuje. Zdarzają się takie dni,że mam natłok pomysłów, które chce przedstawić swoim czytelnikom. Nie chce aby nadszedł taki dzień, w którym blogowanie będzie „przykrym obowiązkiem”.

WM: Czy mogłabyś powiedzieć kilka słów naszym czytelnikom?
Ila: Z miłą chęcią. Są różne dni, różne przypadki, różne,czasem nieciekawe doświadczenia ale to właśnie one kształtują nasze osoby. Pokazują,że życie nie jest kolorowe ale jeśli uprzemy się i będziemy na tyle silni aby je zmienić na pewno nie stanie się szare i bure. Bądźmy dumni z tego kim jesteśmy, jakie mamy charaktery i kim chcemy się stać, ponieważ z takim podejściem jesteśmy zdani na sukces.

Link do bloga :) --->http://mworldy.blogspot.com/ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz