środa, 9 marca 2016

Stylizacja loków głową w dół?

Tytuł posta już uświadamia o czym będę pisała :) Otóż pewnie większość z Was stylizuje loki bądź fale głową w dół. Stara, dobra szkoła. Ja za to ostatnio spostrzegłam, że lepsze efekty daje mi stylizowanie włosów, gdy odchylam głowę na bok.

Wtedy widzę dokładnie wszystkie włosy, również te króciuteńkie :) Dlatego odchylam głowę na prawo i ugniatam fale razem z mleczkiem Mariona, a potem robię to samo w drugą stronę. Efekt? 


Włosy są idealnie poskręcane w każdym miejscu i nie muszę się bać, że pominęłam jakiś kosmyk ;)

A Wy co sądzicie o tym sposobie? ;)

6 komentarzy:

  1. Jakie Ty masz piękne te loczki <3 Ja falki ugniatam czasem głową w dół, ale faktycznie częściej na bok, tak mi wygodniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Od kilku tygodni moim ulubionym sposobem jest właśnie ugniatanie na bok, lepiej widać, co się dzieje :D

      Usuń
  2. ja w każda strone , pierw na wprost w dół , potem na boki i na końcu na stojaco normalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie na boki :D Ale, gdy już wyschną, to poprawiam już na stojąco bez wariacji ;)

      Usuń