piątek, 11 marca 2016

Słodka jak czekolada - czyli trochę o kosmetykach Ziaji

Dzisiaj trochę o kakaowych kosmetykach Ziaji :) Bierzemy pod lupę balsam do ciała i maskę do włosów.


Może zacznę od maski :)


Maska pachnie intensywnie i słodko :) Mnie się ten zapach bardzo podoba, ale osobom, które wolą słabo wyczuwalne kosmetyki na pewno do gustu nie przypadnie. Kosmetyk ma gęstą konsystencję i biały kolor.

Opinia: Maska ładnie wygładza włosy i sprawia, że stają się mięsiste. Ale nie wiem czy poradzi sobie na bardzo zniszczonych kłaczkach. Jeśli nie, to zawsze można ją wykorzystać jako odzywkę d/s Sądzę, że za taką cenę ok.6 zł warto spróbować ;)



Balsam pachnie tak samo słodko. Ma łatwo rozprowadzającą się konsystencję, ale niestety jest trochę lepki. Działa bardzo dobrze, nawilża, natłuszcza i regeneruje skórę i pozostawia zapach lekko czekoladowy :D 


Babcia mi ostatnio powiedziała: "Ale ty słodko pachniesz"
Ja: "O, dziękuję"
Babcia: "Nie mogę znieść tego zapachu, niedobrze mi" :P

I to tyle, jeżeli chodzi o upodobania ;) Najlepiej jest sprawdzić zapach w sklepie i stwierdzić, czy przypadł nam do gustu. Niemniej bardzo polecam ten balsam, bo uratował moją skórę, a po posmarowaniu się nim nie potrzeba perfum ;)

A Wy miałyście coś  "czekoladowego" z Ziaji? Jak wrażenia? :)

2 komentarze:

  1. Miałam tą maskę, zużyłam. Raczej nie kupię ponownie. Za to odzywki b/s Ziaja uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę najpierw swoje odżywki b/s zużyć, żeby mama mi pozwoliła nowe wnieść do domu :P

      Usuń