środa, 10 lutego 2016

Motywacja

Górna warga sztywno, dziecko!
Życzliwość zyskuje się tylko wtedy, gdy jest się silną.
Kiedy dorośniesz, problemy całego świata spadną na twoje barki!
 Jesteś następczynią mojego tronu, jak śmiesz płakać?
Jak śmiesz być tak słaba?
Jak śmiesz zrzucać maskę? 
                                                       "Jesienna Róża" Gibbs

Ten cytat jest moim ulubionym. Dlaczego? Bo sama tak sobie mówię. W realnym świecie trzeba dokładnie ocenić, komu można zaufać. Ale o tym innym razem.

O co chodzi z motywacją? Otóż jest to magiczna siła, która powoli pcha nas na przód i pozwala działać. często tylko ona sprawia, że wstaję i idę do szkoły mimo okropnego samopoczucia, czy fatalnych ocen (dzisiejsza matematyka totalnie mnie załamała - łzy w oczach, ale może zdążę poprawić, zanim mama się zorientuje). Od jutra jednak z nową siłą działam i nie pozwolę się sobie załamać. 

Motywacja sprawia, że nie pozwalamy się zniechęcać, walczymy o każdą chwilę. Motywacja to cel, do którego dążymy. To cel jest motywacją! 

Podając przykład - chciałabym kiedyś wydać książkę (motywacja). Realizacja: jednym z powodów dla których prowadzę tego bloga jest możliwość wypisania się i tego co mi akurat zaprząta głowę :) Szkole się tu pod wieloma względami m.in pisarsko ;) Wasze komentarze motywują nie tylko do pielęgnacji włosów, ale też do pisania i rozwijania się twórczo, szukania ciągle czegoś nowego. I za to dziękuję z całego serca <3

Jak dobrnęliście do końca , to chciałam tylko podsumować - tu Wy jesteście moją motywacją :)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz