piątek, 17 lipca 2015

Co robi odpowiednia pielęgnacja?

Ja zaczęłam dbać o włosy na poważnie pod koniec września 2014, kiedy to zaczęły mi lecieć garściami. Odpowiednia suplementacja i pielęgnacja zrobiły swoje :) Jednak nadal walczę o odzyskanie dawnej gęstości. 


W listopadzie ścięłam je do łopatek, a w maju zostały wyprostowane, dlatego chwieje to trochę wizerunkiem fal. Natomiast na grudniowym i styczniowym zdjęciu widać, że dopiero uczą się skrętu, po latach niewiedzy.

Co o nich sądzicie? Mogą być, czy jeszcze czeka mnie sporo pracy? ;)

5 komentarzy:

  1. ja uważam, że są piękne. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się bardzo podobają - obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są ! Trafiłam na twojego bloga chyba z linków Anwen ( o ile dobrze pamiętam ) i widzę, że mnie czeka jeszcze wiele wiele pracy nad moimi falami. Mam typ chyba 2a i odkryłam to dwa tygodnie temu ( o matko ! w jakim ja byłam szoku ) i myślałam, że włos uczy się skrętu nie aż tak długo, ale widzę, że czekają mnie długie miesiące :C

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń