poniedziałek, 27 lipca 2015

COŚ dla Oli :)

Będzie to seria poświęcona mojej koleżance, która dopiero teraz zaczyna walkę o swoje włosy :) W tej serii będę po kolei poruszała różne tematy dla osób, które dopiero zaczynają. A w celu o wiele gruntowniejszych informacji odsyłam do Anwen :) 

Jako, że i ja i Ola mamy włosy falowane posty będą dotyczyły głównie pielęgnacji fal :) Mam jednak nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie.


No to dotarliśmy do głównego wątku wpisu. Mianowicie do klasyfikacji fal. Bez tego ani rusz, bo skąd mamy wiedzieć, jak pielęgnować, skoro nie wiemy, co tak naprawdę siedzi nam na głowie?

Ten obrazek pokazuje nam z czym may do czynienia, więc teraz do roboty! Trzeba wyjaśnić z czym mamy do czynienia. 


Bardzo mi się przydał na samym początku falowanej drogi ;)

A Wy jaki macie typ?

2 komentarze:

  1. ja mam głównie 3B , ale zdarzają sie 3A i 3C , nie wszystkie włosy kręcą się jednakowo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ja mam pomiędzy 2b a 3A, ale to ma być orientacyjnie ;)

      Usuń